Moh Kite Follow Sesame...

Wednesday, December 1, 2010

Pemberitahuan # 9


ACHTUNG!


Assalamualaikum dan Salam Hormat,

Mai dah Cik Kara Bayan kite!

1. Ingin dimaklumkan saudara Pirate telah berjaya menjadi pembaca/pengikut yang ke 5 melepasi lawatan ke 50. Ini merupakan insentif terakhir dalam kategori berlari di alam siber. Dengan itu diminta saudara Pirate beri nama penuh dan alamat surat menyurat supaya buleh Akak antor sebiji Harli Davidsung.

2. Juga ingin Akak ucapkan Terima Kasih bebanyak kepada saudara Pirate kerana memilih blog Moh Kembara untuk diberi exclusive review kerana Akak rajin nyongket ke blog dia. Tak sangka tabiat menyongket ni menguntungkan jugak. Nanti nak review kabor yek Pirate?

3. Untuk makluman semua, teman suka memberi dari menerima (tapi kalau orang bagi free best gak). Kalau teman nok bagi sesuatu, ikut whim and fancy teman jer. Tapi takder teman suruh kome copy paste, tag itu ini, click this and that untuk dapatkan sesuatu. Tu bukan cara teman. Kalau teman rasa nok bagi apa-apa kepada sesapa samada follower atau pembaca sesat, for whatever reason (kekadang takder reason pong!) teman akan bagi jer apa-apa yang ada bawah katei atau lemari teman. Nanti teman suruh Cik Kara Bayan atau Si Freelance buat pemberitahuan dari masa ke semasa termasuk notis tentang peraduan. Keep on visiting and reading mengkome weh!

7 comments:

  1. Yuhuuuuu Im here huhuuu hehehhe. Thx kak. X sangka la... heheh

    http://damaipeace.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Salam Pirate, Ok tunggu Akak balik Shah Alm baru buleh pos motor tu, kat Sabah postage mahal!

    ReplyDelete
  3. Salam Tash, Tash nak Harli Davidsung ke Vulcano?

    ReplyDelete
  4. sebiji lambugini pun boleh jugak kak yong :)
    hehehe..suke la datang sini, boleh blaja speaking perak (walaupun ada yg teman tak faham)

    ReplyDelete
  5. Salam MissNina, Lambor kiri atau Lambor Kanan ade ler. Bahase Perok akak tak piyo sangat! Buleh ler buat blajor2!

    ReplyDelete